KJØR DIT DE ANDRE IKKE DRAR.

Summit X 2019 modell endrer oppfatningen av dypsnøkjøring med sin uanstrengte hurtighet i dyp snø og umiddelbare ytelser. Den oppfordrer deg til å satse full ut på hver eneste tur - og belønner deg hver gang.

ROTAX 850 E-TEC MOTOR
FOR HØYERE EFFEKT
Bransjens mest ytelsessterke 2-taktsmotor.* Den pumper ut 10 flere hestekrefter (165 hk) enn forgjengeren, men dens reaksjonsvillige egenskaper er det som virkelig imponerer. Med den nye pDrive primærclutchen, har den 30% raskere respons enn 800R E-TEC, noe som øyeblikkelig gir deg den kontrollen du forventer.
*Hk målt ved intern dynotest under optimale forhold for 2-taktsmotorer. 

E-TEC SHOT STARTER
DEN ENKLESTE STARTEN
Starting ved å trykke på en knapp og nesten ingen ekstra vekt. Etter den første starten med snor, lader motoren en kraftig kondensator. Ved å trykke på SHOT-knappen på styret ved etterfølgende starter, benyttes energi som er lagret av den effektive kondensatoren og omdanner magnetoen til en elektrisk motor som roterer svinghjulet, og ved hjelp av E-TEC-teknologien starter motoren. Fjerner nesten 9 kg vekt sammenlignet med elektrisk start. SHOT-starting er kun mulig med avansert Ski-Doo E-TEC-teknologi.

REV Gen4 PLATTFORM
NESTE GENERASJON AV EN LEGENDE
Nøkkelen til Summits smidighet er den ekstreme massesentraliseringen på 4. generasjon REV plattform. Den varemerkede pyramiderammen, ny frontfjæringsmodul av støpt aluminium og ny varmeveksler sørger for at den er sterk, men lett.

PDRIVE CLUTCH
RASK, EFFEKTIV, ENKEL
En betydelig faktor i hurtigheten ved REV-snøscootere er den nye pDrive-variatoren. Raske og friksjonsfrie doble ruller overfører dreiemomentet i stedet for tradisjonelle skyveknapper på denne 100% nye clutchen. Den store rullene med nålepakninger, brede svinghjul og aksel-på-aksel-design sørger for smidig drift og lang levetid. Ultraresponsive skifter, imponerende og konsistente omdr./min og 1,3 kg lettere enn TRA VII.

TMOTION FJÆRING BAK
SKJÆRER SEG GJENNOM SNØEN
tMotion beveger seg inni tunnelen, noe som gjør det enklere å håndtere snøscooteren. Dette skyldes et kuleledd som befinner i det midtre hengslet mellom bakre arm og delte, flate fremre armer. Svært progressive bevegelsesforhold gjør kjøring i løyper enda mer komfortabelt.

POWDERMAX LETT BELTE MED FLEXEDGE
KRAFTIGE YTELSER
Ny 9 cm pitch reduserer vekt og holder snøen borte mellom kammene for ekstra ytelse. Eksklusiv 41 cm bred design gir ekstra flyt og grep uten å ofre manøvreringsegenskapene. Kantene flekser for å redusere kreftene for å igangsette roll-up. Tilgjengelig enten med 6,3 eller 7,63 cm kamhøyde.

ULTIMATE FARGER
IØYNEFALLENDE DEKOR
Slående Lava Red glossy farge med beskyttelsesfolie som beskytter mot riper og skraper og som sørger for at din snøscooter ser ut som den kommer rett fra butikken.

DESIGN FOR FJELLET
DESIGNET FOR KJØRING I FJELLET
Vi forbedret designet på fjellsnøscooteren for å oppnå enklere og mer forutsigbare egenskaper under alle forhold. De smale karosseripanelene, bunnpannen, tunnelen og fotbrettene er konstruert for optimal samhandling og manøvrering på snøen i fjellet. En åpen tunnel-ende eliminerer etterslep.

PROFIL STIGBRETT
SIKKER PÅ FOTEN
Snøen passerer enkelt gjennom et kraftig gitterbrett som sørger for at fothvilerne gir godt grep. Flatere fotstilling gir komfort og kontroll. 20 mm høyere enn REV-XM. (kun X-pakken)

RAS 3 FJÆRING FORAN
PRESISJONSBYGGET FRONT
Presise og forutsigbare kjøreegenskaper og enestående absorbering av humper, selv under krevende forhold, med avansert frontfjæring med A-armer av ulik lengde.
Meld interesse:


Tilbake til SKI-DOO - 2019Klikk her for mer informasjon

* Alle priser er veil. utsalgspris. Lokal frakt og leveringskostnader tilkommer.